MOIKKA TULIKO TV2SELLA AIKOINAAN SARJA FUR ALLE FALLE STEFANIE JA KOSKA ESIM AIKAKONE EI MAINTSE SANALLAKAAN KOKO SARJAA

Kysytty

MOIKKA TULIKO TV2SELLA AIKOINAAN SARJA FUR ALLE FALLE STEFANIE JA KOSKA ESIM AIKAKONE EI MAINTSE SANALLAKAAN KOKO SARJAA

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen TV 2 on esittänyt saksalaista lääkärisarjaa Für alle Fälle Stefanie nimellä Stefanie. Vuonna 2001 päivätyn artikkelin (TV:n lääkärisarjat mediatutkija Veijo Hietalan arvioitavana) mukaan sarjan esittäminen päättyi juuri sinä vuonna:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2001/05/01/miksi-laakarisarjat-kiinnostav…