Moikka! Teillä on Helmetissä Overdrivessa Patrick Nessin Chaos Walking -trilogia e-kirjoina. Onko tietona onko ne tulossa sinne jossain vaiheessa myös…

Kysytty

Moikka!

Teillä on Helmetissä Overdrivessa Patrick Nessin Chaos Walking -trilogia e-kirjoina. Onko tietona onko ne tulossa sinne jossain vaiheessa myös äänikirjoina?

Vastaus

Vastattu

Hei!

En valitettavasti osaa sanoa onko kyseistä kirjasarjaa tulossa äänikirjoina, mutta kannattaa laittaa kirjasta hankintaehdotus tämän lomakkeen kautta: https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus