Moikka, tarvitsisin kirjallisuutta työntekijän perehdyttämisestä. Vanhoja lähteitä löytyi paljon, mutta mitkä mahtaisivat olla uudempia julkaisuja?

Kysytty

Moikka, tarvitsisin kirjallisuutta työntekijän perehdyttämisestä. Vanhoja lähteitä löytyi paljon, mutta mitkä mahtaisivat olla uudempia julkaisuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Louna-kirjastojen uusimpia kirjoja työhön perehdyttämisestä ovat nämä:

- Oppiminen työssä / Päivi Kupias, Raija Peltola (2019)

- Tervetuloa meille! : uuden työntekijän perehdytys / Annina Eklund (2018)

- Mentorointi 4.0 / Päivi Kupias, Matti Salo (2014)

Alla linkki hakutulokseen tietokannasta:

https://louna.finna.fi/Search/Results?sort=main_date_str+desc&limit=0&l…

Alla myös linkki hakutulokseen Finna-tietokannasta. Kirjoja on mahdollista tilata kaukolainaksi oman lähikirjaston kautta. Aiheesta on myös paljon opinnäytetöitä, joista uusimmat ovat myös vapaasti verkossa luettavissa:

https://www.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&look…