Moikka! Olisikohan teillä (kattavaa) teosta liikesensorien toiminnasta? Erityisesti kiihtyvyyssensori ja magnetometri kiinnostuksen kohteena. Mielellään…

Kysytty

Moikka!

Olisikohan teillä (kattavaa) teosta liikesensorien toiminnasta? Erityisesti kiihtyvyyssensori ja magnetometri kiinnostuksen kohteena. Mielellään suhteellisen uusi teos ja joko suomeksi tai englanniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen omassa kokoelmassa ei ole aiheesta mitään, mutta korkeakoulukirjastoista löytyy jo vähän paremmin. Pääset tutkimaan kokoelmaa esim. osoitteessa www.finna.fi. Kirjoita hakulaatikkoon hakusanaksi kiihtyvyyssensorit tai magnetometrit. Molemmista aiheista on kirjoitettu runsaasti opinnäytetöitä, joista monet ovat vapaasti verkossa luettavissa.

Jos hakutuloksista löytyy kiinnostava teos, jota ei ole saatavilla pääkaupunkiseudulta, voit tehdä siitä kaukolainapyynnön. Kaukolainatilauslomake ja -hinnasto löytyvät täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu.