Otsikko
Moikka, nettisivuillanne lukee "Kysy kirjastonhoitajalta on kirjastojen yhteinen verkkotietopalvelu. Mukana vastaamassa on 51 kunnankirjastoa sekä 19 muuta…

Kysytty

Moikka,
nettisivuillanne lukee "Kysy kirjastonhoitajalta on kirjastojen yhteinen verkkotietopalvelu. Mukana vastaamassa on 51 kunnankirjastoa sekä 19 muuta kirjastoa ja tietopalvelua. Lisäksi viisi kirjastoa osallistuu vain chat-palveluun."
Keitä ovat nämä viisi kirjastoa, jotka osallistuvat chat-palvelun ylläpitoon? Kiitos tiedosta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vain chat-palveluun osallistuivat Haapajärven, Haapaveden, Kuusamon, Pyhäjoen sekä Raahen kirjastot. Lisäksi Seinäjoen korkeakoulukirjasto osallistuu myös vain chat-palveluun. Lisäksi muita Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa toimivia kirjastoja päivysti chatissa: Espoon, Helsingin, Joensuun, Joroisen, Juvan, Jyväskylän, Kirkkonummen, Lahden, Oulun, Porin, Rantasalmen, Rovaniemen, Seinäjoen, Tampereen, Turun ja Vaasan kaupungin/kunnankirjastot.
Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun vastaajakirjastot, https://www.kirjastot.fi/kysy/tietoa-palvelusta/kirjastot

8.1.2019 Chat-palvelu lakkautettiin vuoden kokeilun jälkeen, koska kysymyksiä ei tullut kovin paljon ja valtakunnan laajuinen päivystys vaati paljon ylläpitoa.