Moikka, miten nyt toimia kun tyttäreni lainaama kirja tuli eräpäivä muistutus, mutta minä olen palauttanut tämän kirjan kirjastoon? Palautin kirjan pari…

Kysytty

Moikka, miten nyt toimia kun tyttäreni lainaama kirja tuli eräpäivä muistutus, mutta minä olen palauttanut tämän kirjan kirjastoon?
Palautin kirjan pari viikkoa sitten ison muun kirja kasan kanssa kirjastoon.
Mahtaako sitä saada jäljitettyä että on palautunut? Vai mitä teen nyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kannattaa soittaa omaan lähkirjastoon tai käydä paikan päällä selvittämässä tilannetta. Kirjastossa voidaan tarkistaa, olisiko kirja päätynyt palauttamatta hyllyyn. Kirjan tiedot löytyvät tyttären kirjastokortin tiedoilla. Oman lähikirjaston yhteystiedot voi tarkistaa osoitteesta Helmet.fi.