Mikä mahtaisi olla vaalea lähes läpikuultava hyönteinen?

Kysytty

Mikä mahtaisi olla vaalea lähes läpikuultava hyönteinen joita ilmestyi lasittamattomalle 2.krs betoniparvekkeella olevaan pahvilaatikkoon ja sen ympärille satapäin, n.0,5cm pituisia?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Jäytiäinen.

Niitä ilmaantuu usein joukoissa ja niille maittavat sekä selluloosa että homeitiöt.

Tuholaistorjunta Täystuho

Karjalainen.fi

Luontoportti

Luontoportti tunnistaa myös pätevästi kaikenlaisia luonnon asukkeja.