Etsin satua, tai pikemminkin lastenohjelmaa joka varmaan on alunperin jostakin sadusta. Ohjelma koostui jaksoista joissa jokaisessa oli eri satu jne…

Kysytty

Etsin satua, tai pikemminkin lastenohjelmaa joka varmaan on alunperin jostakin sadusta. Ohjelma koostui jaksoista joissa jokaisessa oli eri satu jne. Sadussa jonka muistan oli lapsi/vauva joka nieli helmen ja muuttui siniseksi, ymmärtääkseni tukehtuen siihen. En muista kuinka satu jatkui, ehkä toiset lapset etsivät vanhempia auttamaan vauvaa mutten ole varma saatiinko helmi pois. Ja nimenomaan pieni lapsi nieli lasihelmen/kuulan. Aika huonot koordinaatit mutta toivottavasti joku keksii mitä haen!

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet satua tai tv-ohjelmaa. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukija sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.