Moikka! En pysty lainaamaan kirjasto kortillani kirjoja, mistä vois johtua? Enkä voi varata kirjoja netin kautta, mistäköhän se johtuisi?

Kysytty

Moikka! En pysty lainaamaan kirjasto kortillani kirjoja, mistä vois johtua? Enkä voi varata kirjoja netin kautta, mistäköhän se johtuisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuulostaa siltä, että korttisi on lukittu.
Lukituksen syitä voi olla monia esim. maksamattomat maksut, palauttamattomat kirjat, kirjastoon unohtuneet tärkeät paperit, vuosien täyttäminen (15 tai 18)

Ota yhteyttä lähimpään Helmet kirjastoon. Varaa lähettyville kirjastokortti ja kuvallinen henkilöllisyystodistus, passi tai kela-kortti.