Mitn saan luettua ulkomaalaisia ehtiä, kuten Guardian, Forbes, Financial Times, Dgens Industri,Handelsblatt,..? yt Kai

Kysytty

Miten saan luettua ulkomaalaisia lehtiä, kuten
Guardian, Forbes, Financial Times, Dagens Industri, Handelsblatt,..?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastossa on vastaushetkellä käytössä kolme e-lehtipalvelua, joista voi lukea ulkomaisia lehtiä ja joita voi käyttää myös kotoa.

The Guardian ja Forbes löytyvät luettavaksi PressReaderistä. Muita nimeämiäsi lehtiä e-valikoimistamme ei ainakaan tällä hetkellä löydy eikä niitä ole tilattu Helmet-kirjastoihin.