Mitkä ovat yleisimmät syyt, joiden vuoksi ihmiset lakkaavat tekemästä asioita joita ovat tehneet pitkäänkin, esim. jokin harrastus. Voisiko se olla…

Kysytty

Mitkä ovat yleisimmät syyt, joiden vuoksi ihmiset lakkaavat tekemästä asioita joita ovat tehneet pitkäänkin, esim. jokin harrastus. Voisiko se olla mielenkiinnon lopahtaminen, mutta miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Syitä lopettaa vaikka jokin pitkäaikainen harrastus on varmasti melkein yhtä paljon kuin lopettajiakin, tässä muutamia: ajan puute, elämäntilanteen muutos, taloudelliset syyt, väsyminen, vanheneminen, sairastuminen. Mitään listausta syistä emme onnistuneet löytämään.