Mitkä ovat suomenkieliseltä nimeltään ne Agatha Christien dekkarit, joissa pääosissa seikkailevat Tommy & Tuppence? Kuinka monta kirjaa niitä on? Ovat jääneet…

Kysytty

Mitkä ovat suomenkieliseltä nimeltään ne Agatha Christien dekkarit, joissa pääosissa seikkailevat Tommy & Tuppence? Kuinka monta kirjaa niitä on?

Ovat jääneet Hercule Poirotin ja Neiti Marplen varjoon, ja ovat vähemmän tunnettuja.

Vastaus

Päivitetty

Tommy ja Tuppence -kirjoja on viisi:
Salainen vastustaja (The secret adversary)
Rikos yhdistää: 15 rikoskertomusta (Partners in crime)
Salomonin tuomio (N or M?)
Eipä aikaakan niin voi kauhistus (By the pricking of my thumbs)
Kohtalon portti (Postern of fate)

Baresford -sarjasta kertova hauska Internetsivusto on osoitteessa:
http://uk.agathachristie.com/site/the_detectives/tommy_and_tuppence.php