Mitkä ovat musiikin tyylisuunnat aikakausittain? Haluan tietää mitä tyylisuuntaa Offenbach edustaa.

Kysytty

Mitkä ovat musiikin tyylisuunnat aikakausittain? Haluan tietää mitä tyylisuuntaa Offenbach edustaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Offenbach sijoittuu romantiikan aikaan. Hänen elinvuotensa ovat 1819-1880. Tarkempaa tietoa musiikin tyylikausista kannattaa tulla katsomaan kirjastoon alan teoksista. Esim. Pogue: Klassinen musiikki for dummies tai Otavan iso musiikkitietosanakirja.