Mitkä ovat korkeimmat ja alhaisimmat lämpötilalukemat, jotka Ison-Britannian eri osissa (Englanti, Skotlanti, Wales ja Pohjois-Irlanti) on mitattu?

Kysytty

Mitkä ovat korkeimmat ja alhaisimmat lämpötilalukemat, jotka Ison-Britannian eri osissa (Englanti, Skotlanti, Wales ja Pohjois-Irlanti) on mitattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytyt tiedot löytyvät Yhdistyneen kuningaskunnan kansallisen sääpalvelun sivulta. Kun on hyväksynyt evästeet (accept all), pudotusvalikosta valitaan Temperature by country. Esiin tulee taulukko, jossa on Ison-Britannian osien ja Pohjois-Irlannin äärilukemat, päivämäärät ja mittauspaikat.