Mitkä ovat Helsingin kaupunginkirjaston e-kirjoihin yhteensopivat lukulaitteet?

Kysytty

Mitkä ovat Helsingin kaupunginkirjaston e-kirjoihin yhteensopivat lukulaitteet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit lukea e-kirjoja
•Windows- ja Mac-tietokoneilla
•iPadilla ja iPhonella
•Android-laitteilla (esim. Samsungin puhelin tai tabletti)
•Windows phoneilla (esim. Lumia)
E-kirjat saattavat toimia muillakin alustoilla, esim. Linux-pohjaisilla laitteilla, mutta palvelu tukee ensisijaisesti edellä mainittuja käyttöjärjestelmiä ja laitteita.