Mitkä ovat Disneyn Lumikissa seitsemän kääpiön nimet.

Kysytty

Mitkä ovat Disneyn Lumikissa seitsemän kääpiön nimet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Disneyn Lumikissa seitsemän kääpiön suomenkieliset nimet ovat Viisas, Ujo, Nuhanenä, Unelias, Vilkas, Lystikäs ja Jörö. Englanniksi nimet ovat Doc, Bashful, Sneezy, Sleepy, Happy, Dopey ja Grumpy.

126 ääntä

Kommentit

Pitäisi olla kuvat kaikista käpiöistä nimen vieressä!

Miks ei oo kuvii

Tällä hetkellä tässä vanhassa käyttöliittymässämme emme pysty lisäämään kuvia. Järjestelmä vaihdetaan syksyn aikana, joten siinä vaiheessa kuvia voi lisätä joissain tapauksissa. Tässä ei, koska seitsemästä kääpiöstä löytyvät kuvat ovat useimmiten Walt Disney -julkaisuista. Tekijänoikeudet estävät niiden uudelleen julkaisun sivuillamme. Samoin on tietysti muidenkin kuvien, jotka ovat tekijänoikeuden suojassa.