Mitkä olivat vuoden 2021 lainatuimmat kaunokirjat ja tietokirjat Seinäjoen kaupunginkirjastossa?

Kysytty

Mitkä olivat vuoden 2021 lainatuimmat kaunokirjat ja tietokirjat Seinäjoen kaupunginkirjastossa?

Vastaus

Vastattu

Lainatuimmat aikuisten kaunokirjat vuonna 2021

1. Enni Mustonen: Pukija (378 lainaa)

2. Delia Owens: Suon villi laulu (321 lainaa)

3. Paula Nivukoski: Mainingin varjo (277 lainaa)

4. Paula Nivukoski: Nopeasti piirretyt pilvet (274 lainaa)

5. Enni Mustonen: Näkijä (258 lainaa)

6. Tommi Kinnunen: Ei kertonut katuvansa (253 lainaa)

7. Miika Nousiainen: Pintaremontti (250 lainaa)

8. Camilla Läckberg: Kultahäkki (245 lainaa)

9. Lucinda Riley: Kuun sisar ja Enni Mustonen: Sotaleski (244 lainaa)

Lainatuimmat aikuisten tietokirjat vuonna 2021

1. Helena Jouppila: Neloset : Jouppilan sisarusten tarina (285 lainaa)

2. Thomas Erikson: Idiootit ympärilläni (253 lainaa)

3. Sirkka Hirsjärvi: Tutki ja kirjoita (249 lainaa)

4. Michelle Obama: Minun tarinani (196 lainaa)

5. Eeva Kolu: Korkeintaan vähän väsynyt (190 lainaa)

6.Oskari Saari: Aki Hintsa : voittamisen anatomia (169 lainaa)

7.Maria Pettersson: Historian jännät naiset ja Eddy de Wind: Pääteasema Auschwitz (168 lainaa)

9.Ulla-Maija Paavilainen: Suurin niistä on rakkaus : Kirsti Paakkasen tarina (167 lainaa)

10.Kimmo Takanen: Tunne lukkosi : vapaudu tunteiden vallasta (158 lainaa)