Mitkä leikki-ikäisille sopivat kirjat käsittelisivät sairaalassa olemista ja leikkaukseen menemistä?

Kysytty

Hei!

Mitkä leikki-ikäisille sopivat kirjat käsittelisivät sairaalassa olemista ja leikkaukseen menemistä? Haluaisimme lukea lapselle leikkauksesta kertovia kirjoja ennen hänen omaa toimenpidettään, jotta voimme yhdessä valmistautua siihen.

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin vinkkejä.

Cousins, Lucy: Maisa sairaalassa

Jennings, Sharon: Franklin sairaalassa (sisältyy myös yhteisniteeseen Mitä kuuluu Franklin? : suuri lastenlukemisto 3)

Portin, Tuula: Roosa sairaalassa

Stenberg, Birgitta: Perttu sairaalassa