Mitkä kirjat olisivat hyviä kun haluan perehtyä mahdollisimman kattavasti Neuvostoliiton syntyyn, sen avainhenkilöihin, politiikkaan jne?

Kysytty

Mitkä kirjat olisivat hyviä kun haluan perehtyä mahdollisimman kattavasti Neuvostoliiton syntyyn, sen avainhenkilöihin, politiikkaan jne?

Vastaus

Vastattu

Ratamo-kirjastojen kokoelmista löytyvät ainakin seuraavat Neuvostoliiton historiaa käsittelevät kirjat:
1. Arto Luukkanen: "Neuvostojen maa - Neuvostoliiton historia 1917-1991" (Edita, 2004)
2. Heikki Kirkinen (toim.): "Venäjän historia" (Otava, 2000)
3. Arto Luukkanen: "Muutosten Venäjä - Venäjän historia 862-2009" (Edita, 2009)

Kirjojen saatavuustiedot voit tarkastaa Ratamo-verkkokirjastosta:
https://ratamo.verkkokirjasto.fi/web/arena