Mitkä kirjat minun kannattasi lainata, kun haluan valmistautua hyvin tenttiin, joka käsittelee eläintiedettä; eläinkunnan järjestelmää, eläinten rakennetta ja…

Kysytty

Mitkä kirjat minun kannattasi lainata, kun haluan valmistautua hyvin tenttiin, joka käsittelee eläintiedettä; eläinkunnan järjestelmää, eläinten rakennetta ja toimintaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toivottavasti olet kiireesi keskellä saanut selville, että se mitä johonkin tenttiin kannattaa lukea, on parasta kysyä kyseisen tentin tentaattorilta, ellei kirjoja ole opinto-oppaassa mainittu. Jos tentaattori on syystä tai toisesta kovin kiireinen, neuvoja voi tiedustella myös laitoksen tai tiedekunnan opintoneuvojalta. Nämä ihmiset ovat opiskelijoiden opintoihin liittyviä kysymyksiä varten.

Me emme kirjastossa välttämättä tiedä minkälaiset vaatimukset tenttiisi on. Jotain voi päätellä kirjastostakin löytyvistä opinto-oppaista. Esim. Helsingin eläinlääketieteellisen korkeakoulun perusopintojen eläinlääketieteellisen anatomian tenttikirjana on S. Toivosen Selkärankaisten vertaileva anatomia.