Mitenkä luetaan window älypuhelimella e-kirjoja. Ohjeissa mainitaan ainoastaan IOS- ja anroidille sopivat lukuohjelmat.

Kysytty

Mitenkä luetaan window älypuhelimella e-kirjoja. Ohjeissa mainitaan ainoastaan IOS- ja anroidille sopivat lukuohjelmat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti osaan kertoa voin Helmet kirjastojen e-aineistojen käyttäytymisestä.

Helmet e-kirjojen käyttö voi olla haasteellista joillain Windows puhelimilla.
Ohjeista saan selville seuraavaa:
"uusimmilla Windows Phone (7+) -älypuhelimilla ja Windows 8 -tableteilla voit lukea e-kirjoja OverDrive Media Console -lukuohjelmassa.

• Voit myös lukea e-kirjoja suoraan mobiililaitteen selaimessa (poislukien PDF-muotoiset kirjat), jos sinulla on käytössäsi jatkuva verkkoyhteys."

Tuo selainlukeminen on kätevää ja onnistuu usein helpommin kuin lukuohjelmien lataaminen.

Lisätukea voit saada tai oalautetta antaa osoitteissa tuki@ellibs.com
ja helmet.overdrive.tuki@hel.fi