Miten voisin saada helpoiten salasanan Kokkolan kirjastoon, jotta voisin varata kirjoja netin kautta. Asun Rovaniemellä ja soittaminen kirjastoon aiheuttaa…

Kysytty

Miten voisin saada helpoiten salasanan Kokkolan kirjastoon, jotta voisin varata kirjoja netin kautta. Asun Rovaniemellä ja soittaminen kirjastoon aiheuttaa turhaa vaivaa kirjastonhoitajille. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanan Anders-verkkokirjastoon saat käymällä kirjastossa ja esittämällä kirjastokorttisi tai henkilöllisyystodistuksesi.
Lainat voi myös uusia puhelimitse, Kokkolan kaupunginkirjaston lainaustoimisto puh. 06-8289560, neuvonta puh. 06-8289561.