Miten voisin löytää lapsuuteeni kuuluneen kirjan, jonka nimeksi muistan "lelujen junamatka", mutta tuolla nimellä ei miltään sivustolta tunnu löytyvän kuvia…

Kysytty

Miten voisin löytää lapsuuteeni kuuluneen kirjan, jonka nimeksi muistan "lelujen junamatka", mutta tuolla nimellä ei miltään sivustolta tunnu löytyvän kuvia tai tietoja? Kannessa kuva lelujunast ja leluista, jotka muistaakseni kurkkii junan ikkunoista. Tarinassa lelut lähtevät matkalle junalla.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Enid Blytonin Lelujen lomamatka?