Miten voisi helpottaa lukiooon siirtymistä? Esim. lukea paljon kirjoja, jos niin, niin mitä teoksia?

Kysytty

Miten voisi helpottaa lukiooon siirtymistä? Esim. lukea paljon kirjoja, jos niin, niin mitä teoksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat lukiostasi varmaankin näin kesäaikaankin kirjalistan koulussa käytössä olevista oppikirjoista. Lukioaikana koulutyöt lisääntyvät, kuten myös muut omat menot. Tästä syystä myös ajankäyttöoppaista voi olla hyötyä. Kokeile esim. St. James, Elaine: Helpota elämääsi : 100 tapaa nauttia elämästä luopumalla turhista asioista, 2006 tai etsi HelMetistä . Myös levosta, virkistymisestä ja rentoutumisesta on varmasti apua tuleviin ponnistuksiin valmistauduttaessa.