Miten voin vaihtaa sukunimeni helmet.fi nettisivulla? Sain just uuden sukunimen ja haluaisin sen näkyvän myös nettisivulla. Kiitoksia.

Kysytty

Hei!
Miten voin vaihtaa sukunimeni helmet.fi nettisivulla? Sain just uuden sukunimen ja haluaisin sen näkyvän myös nettisivulla.

Kiitoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjautumalla Helmetissä omiin tietoihisi voit muuttaa yhteystietojasi, mutta nimenmuutosta ei voi tehdä verkkopalvelun kautta. Käy missä tahansa Helmet-kirjastossa ja esitä uudella nimelläsi varustettu henkilötodistus (tai henkilötodistus vanhalla nimelläsi ja erillinen todistus nimenmuutoksesta). Saat uuden kirjastokortin maksutta.

http://luettelo.helmet.fi/screens/e_help_fin.html#yhteystietojenmuuttaminen