Otsikko
Miten voin tallentaa lainaamieni tai edes varaamieni kirjojen nimet ja tekijät?

Kysytty

Miten voin tallentaa lainaamieni tai edes varaamieni kirjojen nimet ja tekijät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjautumalla Helmetiin kirjastokorttisi numerolla ja pin-koodilla voit omissa tiedoissasi tallentaa lainaushistorian. Voit itse aloittaa ja lopettaa lainaushistorian tallentamisen milloin tahansa. Lainaushistoriastasi näet mitä olet lainannut ja voit myös lähettää listan sähköpostiisi. Muut lainaajat tai kirjaston henkilökunta eivät voi tarkastella lainaushistoriaasi eivätkä muuttaa sitä.

Ohjeet löytyvät täältä:

https://luettelo.helmet.fi/screens/e_help_fin.html#lainaushistoria