Miten voin saada HelMet-korttini taas aktivoitua ilman että käyn jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa.

Kysytty

Hei, miten voin saada HelMet-korttini taas aktivoitua ilman että käyn jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli et ole käyttänyt korttiasi yli kolmeen vuoteen, asiakastietuetta ei enää ole eikä myöskään voi enää käyttää. Kortin voi siis huoletta heittää pois. Siinä tapauksessa sinulle tehdään uusi kortti. Kortin saa kirjastosta. Ota mukaan voimassa oleva, kuvalllinen henkilötodistus.