Otsikko
Miten voin peruuttaa varaamani kirjan, kun en sitä tarvitsekaan?

Kysytty

Miten voin peruuttaa varaamani kirjan, kun en sitä tarvitsekaan?

Vastaus

Vastattu

Varauksen voi peruuttaa itse verkkokirjastossa niin kauan, kuin se on jonossa. Kun varaus on kuljetettavana tai noudettavana, sitä ei enää itse pääse peruuttamaan. Varauksen voi kuitenkin perua ilmoittamalla asiasta kirjastoon esim. puhelimitse tai sähköpostitse. Jos varauksen peruuttaa ennen viimeistä noutopäivää, ei joudu maksamaan noutamattoman varauksen maksua, joka Seinäjoella on yksi euro.