Miten voin muuttaa kirjastokorttini osoitetietojani?

Kysytty

Hei!

Miten voin muuttaa kirjastokorttini osoitetietojani? Netin (Kirkes) kautta en niitä onnistunut muuttamaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakastietojen muutoksesta löytyy tietoja täältä https://kirkes.finna.fi/Content/asiakkaalle

Osoitteenmuutoksen ja nimen muutoksen täytyy tehdä paikan päällä kirjastossa. Takaaja tai huoltaja voi muuttaa myös alle 15-vuotiaan lapsen yhteystiedot. Muista ottaa henkilöllisyystodistus mukaan.

Sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron voit vaihtaa itse verkkokirjaston Omat tiedot –osiossa.