Miten voin hakea varaukseni nyt, kun kirjasto on kiinni koronaviruksen takia ?

Kysytty

Hei, miten voin hakea varaukseni nyt, kun kirjasto on kiinni koronaviruksen takia ?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen ollessa suljettuina varauksia ei voi noutaa. Tämänhetkisen ohjeen mukaan noutamattomat varaukset pidetään odottamassa noutoa vielä pari päivää kirjastojen avaamisen jälkeen.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Voiko lainatuista kirjoista tarttua koronaa? Tarkoitus lainata tänään kirjoja, kuulun riskiryhmään koronan suhteen.