Miten voin hakea kirjaa samalla kertaa kaikista Suomen kirjastoista, tai mistä tahansa? Kysymyksessä on Olavi Liisanantti: Taistelulähetin sota. Kirja on…

Kysytty

Miten voin hakea kirjaa samalla kertaa kaikista Suomen kirjastoista, tai mistä tahansa? Kysymyksessä on Olavi Liisanantti: Taistelulähetin sota. Kirja on omakustanne (Pohjolan Sanomat 1989).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Frank-monihaun (http://monihaku.kirjastot.fi/) avulla voit hakea aineistoa lähes kaikista Suomen avoimista kirjastoista.

Haku kirjan nimellä maakuntakirjastojen tietokannoista osoittaa, että teosta löytyy useiden yleisten kirjastojen kokoelmista. Lisäksi kirjaa löytyy myös yliopistojen ja korkeakoulujen kirjastoista.

Mikäli kirjaa ei löydy kotikuntasi kirjastosta, se voidaan kaukolainata muualta Suomesta. Ohjeita kaukolainojen tilaamiseen saat kirjaston kotisivuilta tai henkilökunnalta.