Otsikko
Miten voin hakea kaikki englanninkeliset romaanit, jotka ovat kirjastossa ja jotka ovat moniviestiminä? Eli kirja +cd?

Kysytty

Miten voin hakea kaikki englanninkeliset romaanit, jotka ovat kirjastossa ja jotka ovat moniviestiminä?
Eli kirja +cd?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuo onnistuu Piki-verkkokirjastossa osoitteessa https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku. Valitse kirjastoksi Oriveden kaupunginkirjasto, aineistolajiksi moniviestin ja kieleksi englanti. Haulla tulee tosin jonkin verran opiskelukirjoja, eikä tuollaisia kaipaamiasi teoksia, joissa olisi kirja ja CD-levy, näyttäisi olevan montaakaan Oriveden kaupunginkirjastossa. Ilman kirjastorajausta saat näkyviin kaikkien Piki-kirjastojen valikoimaa.