Miten voi saada rekisteriin mopon joka ei ole rekisterissä ja ei ole olemassa mitään papereita?

Kysytty

Miten voi saada rekisteriin mopon joka ei ole rekisterissä ja ei ole olemassa mitään papereita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin katsastuskonttoriin ja kysyä asiasta. Netissä löytyy keskustelua esim. hakusanoilla "paperittoman ajoneuvon rekisteröinti". Ohessa myös linkki Ajoneuvohallintokeskuksen antamaan ohjeeseen http://www.trafi.fi/filebank/a/1322478611/327f4fed2259c7846fb5c6de7a2e3…