Miten Veikkaus Oy selvittää voittajan henkilöllisyyden vai siirtääkö se vain tähtitieteellisen summan käyttötilille paneutumatta sen enempää asiaan? Meinaan…

Kysytty

Miten Veikkaus Oy selvittää voittajan henkilöllisyyden vai siirtääkö se vain tähtitieteellisen summan käyttötilille paneutumatta sen enempää asiaan?

Meinaan lotota kierroksella 15 jossa on jaossa 17000000 mk. Tuntuu todennäköiseltä, että voitan sievoisen summan rahaa. Täytän kioskilla voitot pankkitilille -kortin ja ojennan sen lottokupongin kanssa myyjälle ja alan odottelemaan arvontaa. Voitan päävoiton 17 milj.mk. Miten jatko? Siirtääkö Veikkaus Oy voittamani 17milj. noin vain käyttötililleni vai miten asian kanssa edetään. Pankilla ei mielestäni ole oikeutta antaa Veikkaus Oy:lle henkilötietojani tilinumeroani vastaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit käydä katsomassa Veikkaus Oy:n infosivut osoitteessa http://www.veikkaus.fi/. Tosin sieltä ei löydy suoraa vastausta kysymykseesi, mutta saat jatkoyhteysvinkkejä. Veikkaus Ab:n palvelukeskukset osannevat vastata kysymykseen. Niiden yhteystiedot on osoitteessa http://www.veikkaus.fi/vinfo/palvelukeskukset.html