Miten Vaski kirjastosta voi etsiä luokan mukaan? Esim kaikki 65.43 luokan alla olevat kirjat.

Kysytty

Miten Vaski kirjastosta voi etsiä luokan mukaan? Esim kaikki 65.43 luokan alla olevat kirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaskin etusivulla (https://vaski.finna.fi/) olevan hakukentän alapuolelta löytyy harmaa palkki, josta pääset tarkennettuun hakuun. Kirjoita Hakuryhmä-kohdassa olevaan ensimmäiseen hakukenttään hakusanaksi 65.43 ja valitse sitten oikealla puolella olevasta alavalikosta "Luokitus". Jos haluat hakea nimenomaan kirjoja valitse vielä Rajaukset-kohdasta aineistotyypiksi Kirja. Muita kenttiä ei tarvitse täyttää, vaan haun tehtyäsi pääset käsiksi kaikkiin kyseisellä luokkanumerolla löytyviin kirjoihin.