Miten vaimoni voi noutaa omalla kortillani Helsingin kaupunginkirjastosta varaamani aineiston sen saavuttua noutokirjastoon?

Kysytty

Miten vaimoni voi noutaa omalla kortillani Helsingin kaupunginkirjastosta varaamani aineiston sen saavuttua noutokirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oikea tapa tällaisessa tapauksessa on toimia niin, että
vaimosi voi noutaa varauksesi puolestasi, mutta hän joutuu lainaamaan ne omalla kortillaan, koska kirjastokortti on
henkilökohtainen. Virkailija poistaa sinun tiedoistasi varaukset senjälkeen, jotteivat ne tule sinulle toista kertaa. Näin tulisi joka paikassa toimia.
terveisin Gunilla Nevalainen Rikhardinkadun kirjasto

p.s tietenkin valtakirja toimii, mutta helpompi tapa on tämä. Valtakirjan joutuu tekemään joka kertaa varten omansa.