Miten vaatteet ja muut tavarat tulisi säilöä kylmässä ulkovarastossa? Pitääkö vaatteet laittaa esim. muovipussiin?

Kysytty

Miten vaatteet ja muut tavarat tulisi säilöä kylmässä ulkovarastossa? Pitääkö vaatteet laittaa esim. muovipussiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marttaliiton kotisivuilta löytyy hyviä neuvoja arkeen, ja myös vaatteiden säilyttämisestä ulkovarastossa löytyi ohje:

"Ullakolla, kellareissa ja ulkovarastoissa vaatteet on hyvä säilyttää muovilaatikoissa tai muovipusseissa, jotka voidaan sulkea tiiviisti."
"Käytettyinä hankitut vaatteet kannattaa pestä huolellisesti ennen kaappiin laittoa."

http://www.martat.fi/neuvot_arkeen/tuholaisten_torjunta/vaatteet/