Miten ukulelen voi lainata, kun sitä ei ilmeisesti voi netissä varata?

Kysytty

Miten ukulelen voi lainata, kun sitä ei ilmeisesti voi netissä varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston Kallion kirjastossa on kolme lainattavaa ukulelea, jotka saa lainaan viikoksi. Niitä ei voi varata Helmetin kautta, vaan hyllyssä olevan ukulelen voi lainata tulemalla Kallion kirjastoon, kun se on paikalla kirjastossa, eli Helmetissä on soittimen kohdalla hyllyssä-merkintä. Kallion kirjastosta kerrottiin, että suuren kysynnän takia on mahdollista soittamalla varata hyllyssä oleva ukulele ja käydä hakemassa se kolmen päivän kuluessa.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2138417__Sukulele__P0%2C1_…