Miten turvamiehet tai poliisit tekevät sen, että jos he pitävät kiinni henkilöstä, joka käyttäytyy uhkaavasti, tämä henkilö ei pääse irti?

Kysytty

Miten turvamiehet tai poliisit tekevät sen, että jos he pitävät kiinni henkilöstä, joka käyttäytyy uhkaavasti, tämä henkilö ei pääse irti heidän otteestaan vaikka kuinka yrittäisi? Tietysti joskus varmastikin käy niin, että hän pääsee irti, mutta se lienee harvinaista.

Vastaus

Vastattu

Voimankäyttökoulutusta tarjotaan poliiseille ja vartioille erikseen, joten heidän otteistaan en löytänyt kuvastoa. Youtubesta löytyy mm. voimankäyttökoulutuksesta videosarja, jonka on tehnyt Total sec vastaavan videon on toteuttanut myös Securanga