Miten tuo Oodin Kansallisteatterin lippujen lainaus toimii?

Kysytty

Miten tuo Oodin Kansallisteatterin lippujen lainaus toimii? Hesarin uutisen perusteella kyseessä on käytännössä lotto, että sattuuko kysymään juuri oikeaan aikaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääsylippua ei voi varata. Lippu lainataan Oodin 1. kerroksen kirjastotiskiltä ja lippu palautetaan samaan paikkaan. Lipun saatavuustiedot voi tarkistaa Helmet-haulla hakusanalla kausikortti.

Lisää aiheesta voit lukea täältä:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Keskustakirjasto_Oodi/Juttuja_kirjastosta/Lainaa_Oodista_paasylippu_Kansallisteatt(207794)