-Miten tulee menetellä kun haluaa tarkistaa omat ja edesmenneiden sukulaistensa tilit jo kauan sitten lopetetuissa pankeissa? -Onko enää mahdollista todistaa…

Kysytty

-Miten tulee menetellä kun haluaa tarkistaa omat ja edesmenneiden sukulaistensa tilit jo kauan sitten lopetetuissa pankeissa?

-Onko enää mahdollista todistaa ja saada korvausta kun on täydellisen varma jo kymmeniä vuosia sitten tapahtuneesta maksamattomien sakkojen tähden vietetystä vankila-ajasta, joka on perusteeton?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä tapauksessa kannattaa kääntyä oikeusaputoimiston puoleen.