Otsikko
Miten tai missä pääsisin lukemaan suomalaisia naistenlehtiä noin vuosilta 1925-1939?

Kysytty

Miten tai missä pääsisin lukemaan suomalaisia naistenlehtiä noin vuosilta 1925-1939?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan pääkirjastossa (Lukiokatu 2) näyttää olevan esim. Kotiliesiä vuodesta 1923 lähtien ja Hopeapeiliä vuodesta 1940 lähtien. Kannattaa ehkä vielä varmistaa asia sieltä Hämeenlinnasta, kirjaston yhteystiedot tässä http://www.hameenlinna.fi/kirjasto/yhteys1.htm . Helsingissä näitä ynnä muita vanhoja lehtiä voi käydä lukemassa Pääkirjastossa Pasilassa.