Miten sitaatti "Well done is better than well said." on suomennettu Benjamin Franklinin teoksessa Riku Rukan almanakka?

Kysytty

Miten sitaatti "Well done is better than well said." on suomennettu Benjamin Franklinin teoksessa Riku Rukan almanakka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomentajat Elia T. Öhrmark ja Pirkko Lahti ovat sommitelleet kyseisen aforismin seuraavaan muotoon: ”On parempi tehdä hyvin, kuin puhua hyvin.” Se löytyy suomennoksen ”Riku Rukan almanakka” (Tiennäyttäjä, 1996) sivulta 9.