Miten sanotaan "koko sydämelläni" latinaksi tai ranskaksi? En luota google translatoriin.

Kysytty

Moi!

Miten sanotaan "koko sydämelläni" latinaksi tai ranskaksi? En luota google translatoriin.

Vastaus

Vastattu

Hei!

En minäkään luota google translatoriin täysin, vaikkakin se on parantunut huomattavasti parin viime vuoden aikana. Katsoin kuitenkin käännökset ensin siitä ja sitten googlasin sopivatko ne asiayhteyksiin.

latina: omne cor meum

ranska: de tout mon coeur