Miten saisin Suuri Käsityö -lehden 4/1995 lainaan?

Kysytty

Miten saisin Suuri Käsityö -lehden 4/1995 lainaan? Sellainen näkyy olevan Tikkurilan kirjastossa. Yritin varata lehden verkossa muttei onnistunut.

Vastaus

Vastattu

Kirjaudu ensin Helmet-sivustolle kirjastokorttisi numerolla ja tunnusluvullasi.

Etsi sitten Suuri käsityölehti:Vantaa tietue.

Klikkaa tietueen vieressä olevaa varaa-painiketta.

Valitse haluamasi nide (vetovalikko on hyvin tasaisen harmaa, mutta tartu tummemman harmaaseen kuutioon ja vedä sitä ylös tai alas)

Klikkaa niteen vieressä vasemmalla olevaa pampulaa.

Tarkista varauksen noutopaikka ja paina lähetä painiketta. Varaus lähtee Tikkurilaan.

1 ääntä

Kommentit

Vasta muutaman yrityksen jälkeen hokasin, että lista aukeaa myös ylös varaa-kohdan viereen. Hienoa, että näinkin vanhat lehdet ovat lainattavissa!