Miten saan uuden kirjastokortin? Nimeni on vaihtunut. Yritin muuttaa omista tiedoista mutta muutosta ei pysty tekemään.

Kysytty

Hei
Miten saan uuden kirjastokortin? Nimeni on vaihtunut. Yritin muuttaa omista tiedoista mutta muutosta ei pysty tekemään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimenmuutos ei valitettavasti onnistu netin kautta vaan sinun on käytävä jossain HelMet -kirjastossa valokuvallisen, uudella nimellä varustetun henkilötodistuksen kanssa. Saat uuden kirjastokortin veloituksetta.