Miten saan sen pinkoodin voiko sen saada tähän sähköpostiin? Koti kunta on Tornio tuo valikko ei aukea eli ei toimi

Kysytty

Miten saan sen pinkoodin voiko sen saada tähän sähköpostiin? Koti kunta on Tornio tuo valikko ei aukea eli ei toimi

Vastaus

Vastattu

Kirjastokorttiin kuuluvan pinkoodin eli tunnusluvun saat käymällä jossakin Lapin kirjastoista. Ota mukaan kirjastokortti ja kuvallinen henkilötodistus.