Miten saan luettavakseni Kaarlo Nuorvalan Salasanan Pasilan kirjavarastosta? Mikä on kirjavarasto? Jos tulen käymään Pasilaan, saanko k.o kirjan mukaani vai…

Kysytty

Miten saan luettavakseni Kaarlo Nuorvalan Salasanan Pasilan kirjavarastosta?

Mikä on kirjavarasto? Jos tulen käymään Pasilaan, saanko k.o kirjan mukaani vai tarkoittaako varasto sitä, että se edellyttää erikseen noutamista tms? Tästä ei löytynyt kohtuullisella vaivalla mitään tietoa. Olen muinoin joutunut haetuttamaan vanhoja kirjoja varastoista ja se on aina ollut enemmän tai vähemmän vaivalloista. En haluaisi turhaan tulla käymään, jos se edellyttäänkin jotain extraa - olen liikkeellä työpäivän jälkeen...

Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos lähdette hakemaan kyseistä teosta, on suositeltavaa, että soitatte ensin Pasilan kirjaston yhteydessä olemaan kirjavarastoon (puh. 09 3108 5230) ja pyydätte tarkistamaan, että kyseinen teos on paikalla. Samalla voitte pyytää varamaan teoksen nimellänne. Teos toimitetaan saman tien Pasilan kirjaston lainaustoimistoon, josta voitte noutaa sen.

Pasilan kirjaston yhteystiedot löytyvät alla olevasta linkistä.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Yhtey…