Miten saan laitettuani tietoihini sen, että näen mitä kirjoja meille on lainattu?

Kysytty

Miten saan laitettuani tietoihini sen, että näen mitä kirjoja meille on lainattu?

Vastaus

Vastattu

Satakirjastojen verkkokirjastossa lainahistoria ei vielä näy. Se kuitenkin tallentuu koko ajan jatkossakin niille asiakkaille, jotka ovat sen ottaneet käyttöön. Jossain vaiheessa sitä pystytään myös näyttämään Finnassa, mutta aikataulu ei ole vielä tiedossa.