Miten saan lainojen listauksessa näkyviin lainat numerosta 101 eteenpäin? Ensimmäinen sivu näyttää vain sata ensimmäistä lainaa.

Kysytty

Miten saan lainojen listauksessa näkyviin lainat numerosta 101 eteenpäin? Ensimmäinen sivu näyttää vain sata ensimmäistä lainaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Vaski-verkkokirjasto näytti aiemmin vain sata lainaa eräpäivän mukaan järjestettynä. Nyt vika on kuitenkin korjattu ja kaikki lainat saa näkyviin.